Какво представлява услугата АвтоИконом?

Чрез АвтоИконом пестите времето необходимо за поддръжане на вашия автомобил. При свързване с нас посредством мобилното ни приложение, уебсайт или телефон, съобразно нуждите на нашите клиенти, ще Ви предложим оптимален вариант за търсената от Вас услуга.

Ще уговорим удобно за Вас място, дата и час за вземане на Вашия автомобил, както и удобно за Вас време, в което да Ви го върнем.

Мога ли да избера сервиз в който да бъде откаран автомобилът ми? Може ли АвтоИконом да ми препоръча сервиз?

АвтоИконом ще се погрижи да откара автомобила Ви в избран от Вас сервиз. В случай, че не сте избрали такъв, то ние ще Ви предложим оторизиран сервиз, позовавайки се на рейтинг, цена, качество на услугите и най-важното- доволни клиенти.

Важно е да се отбележи, че цената при откарване до желан от Вас сервиз е по-висока, поради допълнителната нуждата от координация и организиране на допълнителна спедиция (служебен автомобил) от наша страна.

Какво е работното време на АвтоИконом?

Работим през цялата седмица, а заявки приемаме 24/7 през нашето мобилно приложение или уебсайт.

Извозванията на автомобили се осъществяват от понеделник до петък  между 09:00 часа и 19:00 часа.

Събота и неделя работим само при предварителна уговорка с клиента. За да се свържете с наш сътрудник, обадете се на телефон 0700 20 612.

Как да разпозная служителя изпратен от АвтоИконом?

При заявка за използване на нашите услуги и приета поръчка, на посочената от Вас електронна поща, ще получите допълнителна информация за предстоящата среща. В писмото ще бъдат уточнени също: дата, час, имена на шофьора, който ще Ви обслужи и допълнителна информация.

ВАЖНО! Нашите шофьори разполагат със специална, уникална и отличителна идентификационна карта, която съдържа логото на АвтоИконом и имената на обслужващото Ви лице.

Как АвтоИконом приема поръчката ми?

При приемане на Вашата заявка, специалният пратеник на АвтоИконом е задължен да: попълни приемно-предавателен протокол, в който да се опише, както състоянието на Вашето превозно средство, така и допълнителни комплекти документи и други притежания на собственика; да заснеме Вашия автомобил и да монтира камера на предното стъкло, чиято цел е да заснеме предвижването на автомобила Ви от и до избраното от Вас място.

С комплекта набор от документи за опис, ще е необходимо да попълните и пълномощно. Последното цели да уреди взаимоотношенията между фирмата- изпълнител на поръчката и клиента.

Без следи от ползване! За да гарантираме максимална чистота и коректност при изпълнение на поръчката, нашият служител ще постави защитни найлони върху местата, които биха могли да бъдат замърсени (седалки, волан, скоростен лост, стелки и др).  

Каква е моята гаранция при евентуално ПТП?

Важно е да отбележим, че екипът на АвтоИконом разполага с активни шофьори без нито едно произшествие на пътя.  Нашата мисия е да шофираме, спазвайки всички правила за безопасност и да се движим изцяло в ограниченията за населени или извън населени места. В случай на инцидент АвтоИконом поема разноските по ремонта и застрахова своите клиенти, осигурявайки им автомобил за временно ползване.

Как да платя за услугата на АвтоИконом?

Плащането при нас може да се извърши на място с пари в брой, или посредством ПОС терминал чрез кредитна, или дебитна карта.

Какво се случва, ако се появят допълнителни усложнения, изискващи допълнителни ремонтни дейности по автомобила ми?

При възникнали допълнителни усложнения при ремонта на Вашия автомобил, нашият служител е задължен да се свърже с Вас и да Ви уведоми за откритата неизправност, както и цена за нейното отстраняване. Ремонтът ще бъде осъществен само след Вашето изрично съгласие.

Каква гаранция получавам за частите и ремонт по автомобила ми?

Ние работим само с оторизирани сервизи на българския пазар, които гарантират качеството на частите за Вашия автомобил. При извършване на ремонт, сервизът изрично опоменава валидността на гаранцията за частите и ремонта.

Мога ли да променя датата за сервизиране на автомобила?

В случай, че се налага да промените избраната от Вас дата, е необходимо да се свържете с нас в рамките на 24 часа преди заявения час.

Промяната може да извършите и на телефон: 0700 20 612 или да изпратите заявка на assistant@premium.avtoikonom.bg

За кои райони мога да използвам услугите на АвтоИконом?

Към настоящия момент АвтоИконом предлага услугите си изцяло на територията на град София. Съвсем скоро услугата ще бъде достъпна и в цялата страна.

При възникнали допълнителни въпроси, моля свържете се с наш представител на посочените в сайта телефони или на нашата електронна поща: assistant@avtoikonom.bg

Оставете Вашия автомобил да бъде наша грижа!