Искате ли пълен контрол на разходите във Вашия автопарк?
Това е вече постижимо чрез платформата ни за цялостно управление на фирмения автопарк и дигитализация на процесите по обслужване на водачи, автомобили документи и пътни книжки.
С един достъп Вие ще разполагате с дигитален инструмент за бърз контрол и управление на:
-> комуникация с водачи, партньори и подизпълнители;
-> запитвания, заявки и тяхното обслужване;
-> статуси на заявките и управление в реално време;
-> дигитална история на запитвания, заявки и разходи;
-> одобрения на разходи, отчети и пътни книжки;
-> детайлен модул за гуми;
-> дигитален архив за снимки и документи към досието на всеки автомобил и водач;
-> дигитални оферти и приемо-предавателни протоколи;
-> автоматични нотификации за изтичащи: ГО, автокаско, технически преглед и свободни напомняния;
-> „push“ нотификации за всички активности в реално време;
-> изпращане на „push“ известия, съобщения към водачи на служебни автомобили.
Бъдете активен участник в екосистемата на АвтоИконом | Cars Central, гарантираща пълна дигитализация и децентрализация на документацията и двустранната комуникацията с водачите на фирмените автомобили, подизпълнители и доставчици на едно място.
Успешно реализирахме канала за двустранната комуникация между водачите и мениджърите на автопаркове посредством мобилно приложение и уеб достъп.
С разработените от нашите програмисти фукционалности на база извлечените изисквания от опитни мениджъри на автопаркове, гарантирано добавяме стойност и възможности за:
-> оптимизация на процеси;
-> оптимизация на разходи;
-> оптимизация и ютилизация на ресурси;
-> дигитализация на комуникацията с партньори и подизпълнители;
-> собствена дигитална екосистема от услуги и партньорска мрежа;
-> отчетност и прозрачност на разходите чрез подробни справки.
Заявете Вашият достъп още днес, ние имаме грижата да въведем данните за автомобилите Ви, водачите, обслужващите сервизи, брокери и всички партньори свързани с автопарка!